melon i stora lass på kvällen...

godkväll... blev klar snabb på jobbet inatt. kom hem redan kl 06... tänkte att Jag skulle hålla mig vaken men vette fasen vart denna tanke gick snett... kanske var det när Jag satte mig i soffan för att kolla på tv. hmmmm dålig idé för Jag somnade. ;) vaknade dock kl 8, då barnen egntligen ska vara på dagis. frukosten serveras kl 8.... fick ringa o säga att vi skulle komma 8.10 som tur var så är dagisfröknarna snälla så det var inget problem. När Jag kom hem så somnade Jag på en gång i sängen... och hör o häpna, Jag vaknade först 14.30... Omg! fortsättningen av dagen bestod mest av att fixa hemma... sen hämta barnen 17... fixa middag... sen blev det att syrran ringde o ville dricka kaffe på våran gård (o det tackar man inte nej till) ;) så Jag skar upp melon och tog med det ut. väl inne igen så blev det dusch av barnen, stoppa dem i säng, ner i tvättstugan o slänga igång tvättmaskiner (blev totalt 7 stycken tror Jag...) nu är Jag fortfarande pigg och tur är väl det för om ungefär 1.5 timme är det dax att börja jobba... och imorgon är det en ny dag av nya möjligheter och måsten... :p ni som skall sova: sov gott! och ni som skall vara vakna: gokväll! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0