Tandis för sonen och bh köp till mig :)

Idag i vanlig ordning så skulle vi kliva upp 07. Dock blir det aldrig som man tänkt sig. jag kom för det första sent i säng (ja klockan var väl 1.30) sen så snozade jag både klockradion och mobilen. Vid 07.13 klev jag upp o slängde mig i duschen.

Sen blev det lite diskat medans Filip käkade frukost. Tea vaknade o då känner jag bara att jag inte orkar stressa med Tea till dagis innan Filip skulle till tandläkaren. Tea hänger med dit och Filip får två hål lagade.
Sen dumpar vi honom på dagis o jag och tea åkte hem och hämtade barnvagnen och drog ner på stan.

Vi klev in på Lindex och ser att de har nåt erbjudande på BH:ar... jag passar på att köpa två stycken (man måste ju passa på när tillfället erbjuder) för 99 kr styck. så jäkla fina de är, en vit och en lila :)

*HAPPY*

man kan ju inte bli en (två)  BH:ar som sitter bra :)

Nu är det snart dax att hämta hem Filip från dagis. så det blir till att väcka Tea snart och stoppa henne i vagnen.

Annars idag så blir det nog inte många knopar gjorda, men det finns alltid saker att göra, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0